علت خود درگیری تاچ سورفیس ها

سورفیس پرو3
سورفیس پرو3
 

دستگاه های سورفیس که توسط شرکت مایکروسافت  در کشور چین  و تحت نظر مستقیم خود شرکت مایکروسافت امریکا ساخته میشن در سطح جهان بسیار محبوب هستن و در کشور ما هم بین  کسانی که این دستگاه ها رو میشناسند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

 

  متاسفانه در اکثر سورفیس ها مشکل تاچ وجود داره و این دستگاه ها  به خود زنی تاچ معروف هستن.
این مشکل میتونه ناشی از ضربه خوردن السیدی سرفیس باشه که در اثر شکسته شدن السیدی ضربه های متوالی تاچ بزنه و از کارکردن درست  دستگاه جلو گیری کنه ویا میتونه ایراد از داخل دستگاه باشه و چیزی جز اعصاب خوردی برای ما به جا نزاره.

 

ساده ترین  و ارزان ترین راه  برای خلاص شدن از این ایراد قطع کردن تاچ صفحه نمایش به صورت نرم افزاری هست که توسط تعمیرکاران متخصص دستگاه های سورفیس انجام میشه که متاسفانه خیلی از تعمیرکاران محلی از تعمیر این دستگاه محبوب سردر نمیارن.

 

البته این کار برای کسانی خوبه که احتیاج خاصی به تاچ نداشته باشند و بتونند با موس از این دستگاه استفاده کنند.

کسانی که به تاچ این دستگاه نیاز مبرم دارند و نمیتونند بدون تاچ کار کنند به ناچار باید برای تعویض السیدی اقدام کنند که به راحتی میشه با تعویض کردن السیدی توسط تعمیر کار حرفه ای از شر این مشکل خلاص بشیم.

مجموعه ما ( قطعات موبایل پرشیا) با در اختیار داشتن السیدی های اصلی مدل های مختلف سورفیس و مهم تر با در اختیار داشتن تعمرکاران مجرب به بهترین شکل ممکن میتونن به شما برای رفع این مشکل کمک کنن.

 

برای گرفتن قیمت السیدی سورفیس و یا مشاوره  میتونید به  سایت ما www.mobilepersia.comمراجعه کنید.

 

 

علت لرزش تصویر سرفیس پرو4 چیست ؟

در صورت کج بودن یا قوس داشتن شاسی سورفیس آن را تعویض کنیم یا تعمیر ؟

 


 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید