معرفی کیفیت های مختلف السیدی های سامسونگ -قسمت 5 آیسی

السیدی کیفیت ایسی سامسونگ
السیدی ایسی با ایسی

 

طبق روال گذشته این بار میخواهیم به سراغ یکی دیگه از کیفیت السیدی سامسونگ یعنی (کیفیت ایسی) بریم.

السیدی های چنج گلس که معرفی کردیم فقط شیشه (گلس فنی ) روشون تعویض شده بود ولی خود صفحه نمایشگر اصلی شرکتی بود اما السیدی های ایسی جز دسته السیدی های کپی سامسونگ  محسوب میشوند که کیفیت تصویر پایینی نسبت به چنج و سرویس پک شرکت دارند.

السیدی های ایسی بهترین کیفیت در دسته السیدی های کپی هستند و یجورایی بیشتر مردم بیشتر از این کیفیت در دسته کپی ها استفاده میکنند.

چرا که هم ضخامت کمتری نسبت بقیه کپی ها داره و مثل السیدی های اصلی به خوبی روی دستگاه قرار میگیره و حساسیت لمس خوبی داره.

 

البته جا داره این رو هم بگم که در حال حاظر خود السیدی ایسی به 2 دسته با ایسی و بدون ایسی تقسیم میشه.به این معنا که روی فلت تصویر السیدی یک ایسی وجود دارد یا خیر

 

بعضی از مدل های سری Aقدیمی و J  که دیگه ارزش ندارند برای اون ها السیدی شرکتی خریداری بشه و  هزینه  بالایی انجام بشه بهترین گزینه خرید السیدی ایسی هست که به نسبت  شرکتی و چنج گلس از کیفیت پایین تری برخوردار هست اما با هزینه  کمتری میشه دستگاه رو دوباره راه اندازی و استفاده دوباره کرد. 

 

کیفیت السیدی ایسی بدون ایسی بالاتر از ایسی دار هست و مشاهده شده که با توجه به نزدیک بودن کیفیت تصویر چنج گلس با ایسی بدون ایسی بعضی از تعمیرکاران به جای چنج از ایسی بدون ایسی استفاده کردند که اختلاف قیمت قابل توجی بین این دو  کیفیت وجود داره و تعمیرکاران از این موضوع سو استفاده میکنند که جالب نیس!!

 

مجموعه قطعات موبایل پرشیا با دارا بودن تمامی مدل های ایسی و با در اختیارداشتن کادر مجرب اماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.شما میتوانید  برای خرید السیدی ایسی سامسونگ به سایت ما (www.mobilepersia.com) مراجعه فرمایید.

 

قسمت بعدی...

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید