شیائومی از لحاظ فروش از سامسونگ عبور کرد.

بزر گترین دست آورد شرکت چینی شیائومی شاید کنار زدن اپل و کسب رتبه ی دوم فروش موبایل های هوشمند باشد اما این شرکت بزرگ توانسته دست آورد بزرگ و امیدوار کننده ی دیگری را بدست بیاورد 

 

این برند چینی توانسته با کنار زدن سامسونگ بیشترین فروش موبایل در اروپا در سال جاری را بدست بیاورد که این نشان دهنده ی پیشرفت چشمگیر برند های موبایل در چین مانند : اوپو / جی پلاس و .... را نیز نشان می دهد .

 

شیائومی در سال 2021 توانسته حدود 12/7 میلیون گوشی را در بازار های اروپایی به فروش برساند که این تعداد فروش برابر با سهم 27 درصدی فروش در بازار های اروپایی است .

 

شیائومی

 

برند شیائومی در سه ماه دوم سال 2021 توانسته 67 درصد به فروش سال پیش خود اضافه کند که این عدد عدد بسیار قابل توجهی است مخصوصا اگر بانید که شرکت سامسونگ در همین بازه ی زمانی شرکت سامسونگ با افت فروش 7 درصدی دست و پنجه نرم میکند که شاید عمده دلیل آن همان رقبای چینی و نوپایش باشد

 

ال سی دی قطعات موبایل

 

 

 

اما با تمام این وجود شرکت سامسونگ هنوزم با تمام این افت ها بیشترین فروش را بین تمام کشور های جهان با اختلاف اندک نسبت به شیائومی دارد که اگر به همین روند نزولی سامسونگ بخواهد ادامه دهد در این جبهه نیز قطعا بازی را به شیائومی  و رقبای نوپای دیگر چینی خواهد باخت.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید