شیائومی ، پرفروش ترین برند گوشی های 5G

شرکت شیائومی در سال های اخیر با پیشرفت بسیار زیادی روبرو شده در ماه ژوئن بالاخره به هدف بزرگ خود یعنی رد شدن از سامسونگ از لحاظ فروش و رسیدن به پرفروش ترین برند گوشی جهان برسد .

 

حالا در جدیدترین گزارش شرکت {استراتژی آنالیتیکس }  شرکت شیائومی در نیم فصل دوم سال 2021 توانسته به رتبه صدر پرفروش ترین گوشی های نسل 5G جهان دست  پیدا کند که این دست آورد فوق العاده ی دیگری برای این شرکت چینی محسوب می شود و و عامل نگرانی دیگری برای سامسونگ و گوشی های میان رده ی 5G جدیدش مانند A32 / A52 و .... مباشد .

 

طبق این گزارش در سه ماه دوم 2021 چیزی حدود 95 میلیون گوشی 5G در جهان فذوخته شده که شرکت شیائومی با سهم 24 درصدی و با نزدیک به فروش  24.3 میلیون گوشی 5G در این مقوله نیز بصورت پیشرو درصدر بوده .

 

https://news.strategyanalytics.com/

 

اما از سال 2019 تا 2021 مسئله کمی متفاوت است 
و در صدر فروش گوشی های 5G هوای با نزدیک چیزی حدود 95 میلیون گوشی هوشمند 5G قرار دارد و بعد از سامسونگ با فروش 76.3 میلیون دستگاه در رتبه دوم قرار دارد و شیائومی با اختلاف نسبا کمی با سامسونگ با فروش 70.4 میلیون دستگاه در رتبه ی سوم قرار دارد که با توجه به آمار و ارقام و تحریم شرکت هواوی از طرف گوگل میتوان انتظار داشت شیائومی در این بخش هم با یکه تازی رتبه ی اول را تصاحب کند مگر اینکه سامسونگ و هواوی برنامه ی خاصی برای نیمه ی اول سال 2022 داشته باشند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید