سیستم عامل miui13

به روز رسانی miui 13

 

شرکت شیائومی به تازگی از نسخه جدید رابط کاربری خود، یعنی MIUI 13 رونمایی کرده است و این در حالی است که جدیدترین گوشی های شیائومی که در بازار موجودند دارای MIUI 12.5 هستند.

گفته ها نشان می دهد که این رابط کاربری جدید با تمرکز بر روی امنیت و حریم خصوصی کاربران طراحی شده که امروزه در گوشی های هوشمند مسئله ی حائز اهمیتی است.

زمانی که نسخه ی جدیدی از یک رابط کاربری رونمایی می شود، انتظار می رود که اشکال های نسخه ی قبلی رفع شده باشد و شگفتی های تازه ای کاربران را به هیجان بیاورد.

 

برای مثال یکی از ویژگی های جذاب و جدید MIUI 13 در راستای حفظ امنیت در قسمت تغییر چهره است، در نسخه های پیشین تنها صورت کاربر اسکن می شد اما حالا ویژگی های بدنی از کمر به بالا آنالیز می شود تا حتی اگر افراد چهره ی مشابهی داشتند با ویژگی های بدنی متفاوت اجازه ورود به گوشی را پیدا نکنند.

 

نسخه ی جدید رابط کاربری شیائومی امکان ارتباط بهتر وآسان تر محصولات این برند  با هم را بر قرار می کند. یعنی از حالا گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، ساعت ها و دستبندهای هوشمند، تمامی محصولات هوشمند در لاین خانه هوشمند، لوازم صوتی تصویری و … به راحتی به هم متصل شده و ارتباط برقرار می کنند.

بدیهی است که اولین گوشی هایی که با MIUI 13 عرضه می شوند، مدل های جدید و در واقع سری 12 گوشی شیائومی هستند،

اما در مدت زمان کوتاهی بسیاری از مدل های قدیمی نیز امکان آپدیت شدن و دسترسی به MIUI 13 را پیدا خواهندکرد. در این مطلب قصد داریم که برخی از گوشی هایی که آپدیت جدید را دریافت می کنند، معرفی نماییم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید