TCL دو گوشی مفهومی تاشو با طراحی‌های متفاوت را به نمایش گذاشت

کنگره جهانی موبایل امسال میزبان محصولات متنوعی است. شرکت TCL یکی از برندهایی است که در این رویداد حاضر شده و شماری از دستگاه‌های مفهومی تاشوی خود را به نمایش گذاشته است. در این مطلب نگاه کوتاهی به دو محصول مفهومی تاشوی TCL خواهیم داشت.

 

این دستگاه در حالت باز نمایشگری تقریبا 7 اینچی دارد، اما همان طور که از نامش پیداست، می‌توانید صفحه را بکشید و آن را به اندازه 8.8 اینچی برسانید. این گوشی در واقع با دو مکانیزم تا شدن و رول شدن می‌تواند دو مرتبه اندازه نمایشگر را افزایش دهد. بخشی از نمایشگر در داخل سمت راست بدنه قرار گرفته و با فشار دادن دکمه مربوطه می‌توانید آن را خارج کنید.

 

صفحه نمایش Fold n Roll دارای رزولوشن 2880 در 2160 پیکسلی است که تراکم پیکسلی آن در هر اینچ به 360 پیکسل می‌رسد. ضخامت بدنه در حالت باز 8 میلی‌متر و در حالت بسته 18 میلی‌متر است. همچنین، در حالت بسته یک شکاف 2 میلی‌متری بین صفحه‌ها به وجود می‌آید.

 

TCL Ultra Flex

گوشی Ultra Flex شبیه اکثر گوشی‌های تاشوی رایج در بازار است، با این تفاوت که لولای 360 درجه دارد؛ یعنی می‌تواند از حالت بسته به حالت تبلت و بعد به حالتی شبیه گوشی‌های استاندارد تبدیل شود.

این محصول نمایشگری 8.01 اینچی از نوع PLP AMOLED با رزولوشن 2489 در 1860 پیکسل دارد و از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند.

 

لولای گوشی «اولترا فلکس» به شکلی منحصر به فرد طراحی شده تا از ساختار نمایشگر و شیشه آن محافظت کند. زمانی که دستگاه را به سمت داخل تا می‌کنید، نمایشگر درونی به‌طور کامل تحت محافظت قرار می‌گیرد. و وقتی آن را به سمت بیرون تا می‌کنید، بدنه تقریبا تمام دستگاه را می‌پوشاند.


قبلا هم نمونه‌ای از گوشی‌های تاشوی TCL را دیده بودیم اما چنین دستگاهی هنوز به‌صورت گسترده وارد بازار نشده است. در حال حاضر هم اعلام نشده که این دستگاه‌ها ممکن است چه زمانی به بازار بیایند و چه قیمتی خواهند داشت.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید