بررسی اپل واچ سری اولترا

بررسی اپل واچ اولترا

 

در نقد و بررسی اپل واچ اولترا باید بگوییم که این محصول یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند است که اپل تا این لحظه راهی بازار شده است. اپل واچ اولترا همه آنچه که انتظار داشتیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که با یکی از محصولات ورزشی فوق‌العاده بازار سروکار داریم. در بررسی اپل واچ الترا به این موضوع اشاره می‌کنیم که این محصول جزو محصولات سر سخت و مقاوم بازار قرار دارد و صفحه نمایش بهتری هم دارد. از همه مهمتر اینکه این محصول از ردیاب GPS هم برخوردار است و حتی از طراحی جدیدتری هم استفاده می‌کند. البته باید بگوییم که قیمت اپل واچ اولترا زیاد است. این محصول با قیمت حدودی ۷۹۹ دلار راهی بازار شد.

 

معرفی ساعت هوشمند اپل واچ اولترا

 

 

از جمله تغییرات ظاهری که در اپل واچ اولترا شاهد آن هستیم، دکمه بزرگ یا Digital Crown است که اکنون با دستکش هم راحت می‌توان با آن کار کرد. صفحه نمایش این ساعت هوشمند دو اینچ بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی اپل واچ شده و اکنون اطلاعات بیشتری را نشان می‌دهد.

 

البته بزرگ‌ترین به‌روزرسانی که در بررسی اپل واچ اولترا باید به آن اشاره کنیم یک اکشن باتن یا دکمه اکشن است. این دکمه قابلیت شخصی‌سازی شدن دارد، اما شخصی‌سازی آن به صورتی نیست که تصور می‌کنید. این دکمه نارنجی رنگ بزرگ یکی از المان‌های مشخص اپل واچ اولترا به شمار می‌رود.

 

بررسی اپل واچ اولترا

 

از اپل واچ اولترا می‌توانید به عنوان یک محصول ورزشی عالی استفاده کنید؛ اما این محصول ویژگی‌های زیادی را پیش روی شما قرار نمی‌دهد که روی دیگر ساعت‌های هوشمند قرار نداشته باشد. این محصول با سیستم عامل WatchOS 9 راهی بازار شده و از GPS برخوردار است تا مسیر و سرعت را دقیق‌تر نشان دهد. این محصول به حسگر ضربان قلب هم مجهز شده و ظرفیت باتری آن باعث شده که بتوانید بیشتر ورزش کنید.

از دیگر ویژگی‌هایی که به اپل واچ Ultra اضافه شده می‌توانیم به حسگر شیرجه اشاره کنیم که هم‌اکنون محدود به آب‌های عمیق می‌شود و تقریبا ویژگی حرفه‌ای به شمار می‌رود.

 

یکسری از ویژگی‌ها را روی اپل واچ اولترا مشاهده می‌کنیم که باعث شده این ساعت هوشمند ارزش خرید داشته باشد. البته اگر تا این لحظه اپل واچ نداشته‌اید و یا می‌خواهید اپل واچ فعلی خودتان را عوض کنید. از جمله این ویژگی‌ها می‌توانیم به ویژگی‌های ایمنی اشاره کنیم. ویژگی Car Crash Detection یا تشخیص تصادف با خودرو باعث می‌شود که ساعت خیلی سریع با ارژانس تماس بگیرد.

 

روی این ساعت هوشمند جدید اپل از حسگر‌های تشخیص ضربان قلب و تشخیص سطح اکسیژن خون استفاده شده که البته روی سایر اپل واچ‌های دیگر هم دیده می‌شود. این ویژگی‌ها هم باعث شده‌اند که سرمایه‌گذاری روی واچ اولترا سخت باشد و خیلی‌ها هنوز راضی به استفاده از این محصول نشوند.

 

البته باید بگوییم که اپل واچ اولترا بدون مشکل نیست. موضوعی که باید در نقد و بررسی اپل واچ اولترا به آن اشاره کنیم این است که این محصول اپل در مواقعی دچار مشکل در مسیریابی می‌شود.  امکان مسیریابی به واسطه نقشه خود اپل واچ اولترا سخت و با مشکلات زیادی همراه است. البته می‌توانید از قطب نما برای پیدا کردن مسیر استفاده کنید که در خیلی از موارد به شما کمک نمی‌کند.

 

 

حجم باطری اپل واچ اولترا

 

باطری اپل واچ اولترا:

 

اپل واچ اولترا تا ۳۰ ساعت باتری خواهد داشت. البته می‌توانید از این رکورد فراتر هم بروید. ظرفیت باتری خوب باعث شده که این ساعت هوشمند از دیگر محصولات بازار عملکرد بهتری داشته باشد. البته اگر از تمام ویژگی‌های اپل واچ اولترا استفاده کنید، باتری عملکرد خیلی خوبی از خودش نشان می‌دهد و زود به پایان می‌رسد.

با کمی استفاده از اپل واچ اولترا متوجه می‌شوید که در چه زمان‌هایی باید آن را شارژ کنید و در استفاده‌های معمولی متوجه می‌شوید که چقدر باتری آن برای شما دوام می‌آورد.

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید