A32 4G و A32 5G کدام خرید به صرفه تر است؟

در دوره ای  که سامسونگ و شیائومی روز به روز میان رده های مختلف با ویژگی و قیمت مختفی روانه ی بازار میکنند شاید خریدن یک گوشی میان رده با ویژگی های مورد نیاز خودمون کار خیلی سختی نباشه .

دومین نسل galaxy samsung A30 به نام  galaxy a32 ماه های گذشته با تغییرات و بهبود های زیادی به نسل های قبلی  خود روانه ی بازار شد که در دو نسخه ی 4g و 5g تولید شد که این را میتوان بزرگترین و جذاب ترین تغییرات این گوشی نسبت به A30 و  A31 دانست .

 

 

تفاوت قیمتی اندک با تفاوت بزرگ؟

شاید تفاوت قیمتی اندک نسخه ی 4G و 5G این گوشی برای شما هم جالب باشد چرا که هزینه ی ساخت پردازنده ی 5G خیلی بیشتر از پردازنده 4G است ولی سامسونگ با توجه به نیاز افراد این دو مدل A32 را طراحی کرده که هر شخص با توجه به نیازش حق انتخاب داشته باشد 

 

تفاوت ها

 

السیدی

اصلی ترین تفاوت این دو مدل که باعث برابری قیمت صرف نظر از پردازنده ی  5G بوده ال سی دی IPS و یا همون TFT سامسونگ در نسخه ی 5G علی رغم نسخه ی 4G همین گوشی است که به قدر زیادی توانسته باعث توازن قیمتی این دو مدل باشد.

 

دوربین 

دوربین عقب 64 مگاپیکسلی نسخه  ی 4G آن نسبت به نسخه ی 5G آن که 48 مگاپیکسلی تفاوت بزرگ دیگر آن هاست و در قسمت دوربین جلو نیز نسخه ی 4G آن کمی بهتر از نسخه ی 5G آن است.

 

در آخر اگر شما حتما به دنبال گوشی ای با پشتیبانی از فناوری 5G

باشید گوشی A32 5G با قیمت مناسب اما نمایشگر TFT 720 ش که کمی به ذوق میزند میتواند گوشی مناسبی باشد 

 

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید