معرفی کیفیت های مختلف السیدی های سامسونگ -قسمت3 روکاری نو

معرفی السیدی روکاری سامسونگ

 

معرفی السیدی های روکاری سامسونگ

 

بعد ازمعرفی کیفیت السیدی شرکتی سرویس پک  سامسونگ به سراغ السیدی های روکاری میریم

 

السیدی های روکاری بر خلاف تصور عموم مردم که فکر میکنند این السیدی ها دست دوم هست و یا استفاده شده اند  اینطور نیست این السیدی ها در کارخانه خود شرکت سامسونگ به دلیل وجود ایراد فنی در دستگاه اعم از ایراد برد -باطری -فلت شارژو ... از روی دستگاه باز میشوند و با نام روکاری فروخته میشوند که به هیچ عنوان استفاده شده نیستند و در خود شرکت تست شده اندو نو هستند.


السیدی هایی که در داخل ایران از روی دستگاه باز میشوند دست دوم و یا کارکرده محسوب میشوند که با نام اوراقی شناخته میشوند که عمدتا دارای خط و خش هم هستند.

 

مدل های السیدی روکاری:

السیدی های روکاری برای همه ی مدل های سامسونگ وجود نداره و فقط برای بعضی از مدل ها که عمدتا هم برای سری note و S هستند وارد ایران شده اند و به فروش میرسند و نسبت به السیدی های شرکتی حدودا 5 تا 10 درصد از قیمت پایین تری برخوردار هستند.


متاسفانه به دلیل شباهت بیش از حد کیفیت اوراقی و روکاری نو فروشنده ها  با نام و قیمت روکاری میفروشند که این کار درست نیست و بین السیدی های کارکرده و روکاری نو اختلاف قیمت قابل توجهی وجود دارد.

 

قسمت بعدی...

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید