معرفی کیفیت های مختلف السیدی های سامسونگ - قسمت6 اولد2

 معرفی کیفیت السیدی اولد2 oled2

السیدی کیفیت اولد2 سامسونگ
السیدی oled2 سامسونگ

 

در ادامه معرفی کیفیت های السیدی های سامسونگ امروز میخواهیم به سراغ یکی از جدیدترین مدل های کپی این برند که جدید وارد بازار شده و طرفداران خوبی پیدا کرده.این مدل رو به کیفیت اولد2 ( oled2) میشناسیم و میخواهیم معرفی کنیم.

 

در دسته کپی های سامسونگ بعضی از کیفیت ها به خاطر ضخامت بیش از حد استاندارد که دارند نسبت بر روی فریم موبایل بالاتر قرار میگیرند که باعث میشه شب ها از کناره های گوشی نور روشن دیده بشه و احتمال شکستن نسبت به بقیه کیفیت ها بیشتره و باید خیلی مراقب باشیم ولی کیفیت السیدی های  اولد2 به خوبی روی فریم موبایل مینشینه و بالا قرار نمیگیره که مزیت مهمی حساب میشه.

 

کیفیت تصویر نسبتا مناسبی دارد در حدی که کار راه بنداز هست و قابل استفاده مجدد هست ولی نباید ازش توقع بالایی داشته باشیم.

 

این السیدی در دسته کپی ها ازفروش بیشتری برخوردار هست اول بدلیل کیفیت تصویر که به نسبت بقیه تصویر بهتری نشون میده و دوم اینکه به خوبی سرجای خودش قرار میگیره و بالا قرار نمیگیره.

 

در کل  این مدل کیفیت در گروه السیدی های کپی بهتره و توصیه به استفاده از این کیفیت میشه.

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید