تعویض یا تعمیر شاسی (فریم) سرفیس ها !!

فریم (شاسی) تبلت سورفیس
شاسی دستگاه های سرفیس

 

در این مقاله سعی میکنیم به یکی دیگه از مشکلات دارندگان سرفیس ها یعنی فریم یا شاسی دستگاه بپردازیم.

 

متاسفانه درصورت ضربه خوردن دستگاه های سرفیس علاوه بر شکستن السیدی سورفیس خود فریم دستگاه هم کج میشه یا قوس پیدا میکنه که امکان تعویض السیدی با این وضعیت وجود ندارد و در صورت تعویض السیدی با کوچکترین فشار خارجی بدلیل صاف نبودن فریم دستگاه احتمال شکستن السیدی خیلی بالا هست بخاطر این موضوع   برای تعویض و نصب مجدد السیدی باید فریم دستگاه صاف بشه تا به راحتی السیدی در جای خودش بشینه.

 

در کشور ما بدلیل وجود تحریم ها و نبود نمایندگی های رسمی مایکروسافت  و حتی نبود خود شاسی در تعمیر گاه های متفرقه امکان خرید فریم (شاسی) دستگاه سرفیس و تعویض کلی آن وجود ندارد و به شدت کمیاب هست که این خود یک مشکل بزرگ برای دارندگان دستگاه سرفیس هست.

 

خوشبختانه برخلاف بقیه موبایل ها و تبلت ها که جنس بدنه  اون ها از پلاستیک هست جنس بدنه سرفیس ها از فلز هست و با استفاده از ابزار های موجود امکان صافکاری و تراشکاری این شاسی ها وجود دارد البته این برای موقعی هست که تا یک حد قابل قبول ایراد ظاهری داشته باشد تا بتوان شاسی را صاف کرد و در صورت وجود ایراد ظاهری غیر قابل تعمیر برای شاسی مجبور هستیم با بدنه یک دستگاه سرفیس دیگه جابجا کنیم ویا یک فریم جدید بخریم.

 

البته باید این رو هم به یاد داشته باشیم که به همین راحتی بدنه دسته دوم دستگاه سرفیس پیدا نمیشود و در صورت پیدا شدن برای خرید هم بدلیل کمبود و فلزی بودن جنس بدنه  از قیمت بالایی برخودار هست که خرید این شاسی ها در صورت امکان انجام دادن عمل صافکاری و تراش کاری به صلاح نیست.

 

علت خود درگیری تاچ سرفیس ها چیست ؟

علت پرپر زدن یا لرزش تصویر سرفیس پرو4 چیست ؟

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید