معرفی گوشی موبایل هواوی mate30 pro

هواوی Mate 30 Pro 5G یکی از بهترین موبایل های این شرکت چینی لقب گرفته است . طی چند سال گذشته هواوی برخی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی بازار را تحت سری Mate Pro عرضه کرده است. یکی از این گوشی‌ها هوآوی میت 30 پرو 5G با نسخه 5جی چیپست پرقدرت Kirin 990 و دوربین فوق العاده  آن است.

 

معرفی موبایل mate30 pro

 

طراحی ظاهری mate30 pro

 

Mate 30 Pro 5G از طراحی لوکس و بسیار زیبا برخوردار ایت. این گوشی به طور قطع و در دسته بهترین گوشی های هواوی قرار دارد. این گوشی در دو نسخه با قاب شیشه‌ای Gorilla Glass 6 و چرم مصنوعی عرضه می‌شود که البته در ابعاد فیزیکی اندکی با هم متفاوت‌اند. نسخه با بدنه شیشه‌ای دارای ضخامت 8.8 میلی متر و نسخه چرمی دارای ضخامت 9.5 میلی متری است.

این گوشی عالی و زیبا با طول 158 میلی‌متر و عرض 73 میلی‌متر، تنها 198 گرم وزن داشته و در رنگ‌های سبز، نارنجی، نقره‌ای، سبز زمردی، بنفش و مشکی عرضه می‌شود که هر یک از آنها منحصر به فرد و بسیار متفاوت از رنگ‌های ساده و روزمره‌ای هستند که پیش از این در بسیاری از محصولات در بازار عرضه شده‌اند.

 

یکی از بهترین ویژگی‌های ظاهری گوشی Mate 30 Pro 5G هواوی صفحه نمایش بزرگ آن با لبه‌های خمیده است. این نمایشگر که هواوی نام Horizon Display را برای آن انتخاب کرده دارای خمیدگی جذابی و هنرمندانه‌ای در دو سمت چپ و راست پنل است که ضمن افزایش قابلیت ارگونومی دستگاه باعث زیبایی خیره‌کننده آن شده است.

 

تاچ ال سی دی هواوی mate30 pro

 

 

 مشخصات پشت گوشی :

 

در پشت گوشی شاهد ترکیب دوربین چهارتایی هستیم که داخل یک حلقه فلزی براق قرار گرفته‌اند و ظاهر بی‌نظیری را خلق کرده‌اند. همچنین وجود یک فلش LED دوقلو نور سفید و زرد و یک حسگر سنجش دمای رنگ هستیم که با فاصله از دوربین‌ها قرار گرفته‌ است.

در قسمت پایینی بدنه گوشی نیز درگاه ارتباطی و شارژ USB-C، بلندگو و میکروفن مکالمه قرار گرفته‌اند که از طراحی  خوبی برخوردار هستند.

 

خرید تاچ ال سی دی هواوی mate 30 pro

 

صفحه نمایش گوشی mate30 pro :

 

گوشی هواوی Mate 30 Pro 5G به یک صفحه نمایش 6.53 اینچی OLED با وضوح تصویر 2400 در 1176 پیکسل یا +FHD مجهز شده که نسبت ابعاد 18.4:9 و تراکم 409 پیکسل در هر اینچ مربع را ارائه می‌کند.

صفحه نمایش و قاب پشتی گوشی میت 30 پرو 5G هر دو توسط یک لایه شیشه محافظ پیشرفته Gorilla Glass 6 محافظت می‌شوند.

صفحه نمایش Mate 30 Pro 5G در عین زیبایی بسیار چشم نوازی که دارد، از آخرین فناوری روز دنیای صفحه نمایش‌های موبایل یا همان پنل های OLED بهره می‌برد. همچنین دقت لمس این صفحه نمایش عالی و سرعت پاسخ دهی آن بسیار بالا است.

کاربران Mate 30 Pro 5G به تنظیمات متعددی برای شخصی سازی و تنظیم صفحه نمایش دسترسی دارند که از حالت افزایش راحتی چشم‌ها گرفته تا تُن طبیعی رنگ‌ها را شامل می شود.

 

برای خرید تاچ ال سی دی اصلی هواوی mate30 pro میتوانید به سایت www.mobilepersia.com مراجعه کنید.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید