نکاتی که باید هنگام خرید ال سی دی های tft به آن توجه کنیم

ال سی دی های tft / oled2 و incell اقتصادی ترین و ارزان ترین کیفیت های ال سی دی در بازار هستند  که این نوع ال س دی ها با وجود کیفیت پایین تر اما همیشه یکی از پرفروش ترین ال سی دی ها در فروشگاه قطعات موبایل پرشیا است . 

 

 

به طور میانگین و حدودی ال سی دی های tft و خانواده ی آن مانند( oled2 / incell / metal) 

از لحاظ قیمتی حدود فقط یک چهارم ال سی دی های اصلی هستندکه قطعا این تفاوت قیمتی فاحش بی دلیل نیست و تفاوت های بسیاری نیز در کیفیت و موارد دیگر این ال سی دی ها با ال سی دی اصلی و شرکتی وجود دارد.

 

ضخامت زیاد

ضخامت زیاد این ال سی دی ها اصلی ترین وبزرگترین مشکل این نوع ال سی دی ها است. 

ال سی دی های تی اف تی بدلیل فناوری کاملا متفاوت بکار رفته از آن و فناوری نسبتا قدیمی تر و ارزان تر بکار رفته اش ال سی دی های ضخیم تری نسبت به ال سی دی های اصلی دارند که باعث مشکلات فراوانی مانند :

 

1. روی کار نرفتن دقیق ال سی دی و فاصله ی میلی متری اش از فریم

2 . معلوم شدن نور پشت ال سی دی  از بغل  فریم 

3 نیازمند مراقبت بیشتر از گوشی خود بدلیل بدلیل فاصله از فریم و شکنندگی بیشتر

 

این موارد جزو اصلی ترین مشکلات ضخیم بودن ال سی دی های tft است که البته ال سی دی های incell ضخامت کمتری نسبت به دیگر ال سی دی های tft دارد و مشکلات کمتری نیز پیش می آید

 

 

ال سی دی tft سامسونگ

 

کیفیت تاچ و تصویر :

با توجه به قیمت بسیار پایین ال سی دی تفاوت کیفیت ال سی دی و رنگ و نور هایش و ضعیف تر بودن تاچ نیز از مشکلات دیگر این نوع ال سی دی ها است.

 

 

این موارد مواردی بودند که هنگام خرید ال سی دی های تی اف تی باید به آنها توجه کرد و با آگاهی کامل از آن خرید کرد که با توجه به اقتصادی بودن این ال سی دی ها و قیمت بسیار کمتر آنها اگر به این موارد توجه کنیم میتوان انتخاب خوبی نسبت به بودجه ی ما باشد

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید