انتشار مشخصات سامسونگ گلکسی a53

شرکت سامسونگ احتمالا در این ماه از گوشی میان‌رده گلکسی A53 رونمایی خواهد کرد. حالا هرچه به زمان عرضه نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر می‌شود و در جدیدترین گزارشی به نظر می‌رسد که ترند حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون به این دستگاه می‌رسد.

 

البته این اولین مدل از سری A سامسونگ هست که به احتمال زیاد جک هندزفری نخواهد داشت.

 

مشاهده مشخصات سامسونگ گلکسی a53

 

گلکسی A53  بازهم  درگاه رم SD داره و میتونیم تا 1ترابایت حافظه گوشی رو بالا ببریم که اپشن خیلی خوبی حساب میشه .

یکی دیگه از اپشن های خوبی که داره داشتن باطری حجم بالا با 5000 میلی امپر ظرفیت و مجهز به شارژ سریع هست که حدودا یه ساعته شارژ کامل میشه البته با بزرگ شدن باطری خوشبختانه وزنش زیاد بالا نرفته و با جنس بدنه پلی کربنات به 190 گرم رسیده.

 

قلب تپنده گلکسی A53 چیپست اگزینوس 1280 سامسونگ هست  که از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کنه و قدرتی در حد اسنپدراگون 720G خواهد داشت. این گوشی با صفحه نمایش امولد 120 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس هست و با نسبت تصویر آن 20:9 اعلام شده است. در بخش سیستم صوتی هم برای ارائه یک تجربه باکیفیت‌تر شاهد پشتیبانی از دالبی اتموس خواهیم بود که برای بازی و پخش فیلم خیلی به چشم میاد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید