استقبال سرد مردم از ایفون se 3

معرفی موبایل ایفون se 3

معرفی مدل جدید ایفون se 3
ایفون se 3

 

 مدل ایفون se 3 با توجه به قیمت احتمالی از مشخصات خوبی برخوردار هست اما با توجه به طراحی قدیمی و برخی از ویژگی های ضعیف مثل بقیه مدل های ایفون بین مردم محبوب نشد در ادامه به  مشخصات این مدل جدید شرکت ایفون میپردازیم :

 

طراحی قاب پشت:

از لحاظ ظاهری  بدنه این مدل ایفون شبیه بدنه ایفون8 هست که این کار رو شرکت اپل برای کاهش قیمت تمام شده انجام داده است و تغییر خاصی انجام نداده است.

 

دوربین:

در  مدل se 3 شرکت اپل از یک دوربین برای عکس برداری و فیلم برداری استفاده کرده است .دوربین سلفی هم با 7 مگاپیکسل در این دستگاه قرار گرفته شده است البته کیفیت دوربین های ایفون راضی کننده هست ولی ما در سال 2022 هستیم  و توقع های بالاتری با توجه به پیشفت های تکنولوژی داریم . 

 

ظاهر جلو دستگاه:

در این مدل تکنولوژی قسمت ناچ بالای السیدی دیده نمیشود و در قسمت پایین دکمه پاور یا تاچ آیدی (اثر انگشت) دیده میشود که برای معرفی این دستگاه در سال 2022 تکنولوژی قدیمی محسوب میشود اما باید این رو در نظر داشته باشیم که این دستگاه مدل اقتصادی شرکت اپل هست و نباید توقع بالایی داشته باشیم .

 

ظرفیت باطری:

بزرگ ترین ضعف در مدل se 2 (2020) حجم  پایین باطری نسبت به بقیه مدل های دیگه اپل بود که به شدت اذیت کننده بود که در تست هایی که انجام شده بود فقط ماندگاری حدودا 9 ساعته داشت .امیدواریم در مدل جدید از باطری بزرگ  تری استفاده بشه اما هنوز این موضوع تایید نشده است.

 

 بنابر شایعاتی که وجود داره این دستگاه قراره با قیمتی حدودا 400 دلار روانه بازار شود که قیمت مقرون به صرفه ای میباشد ولی با توجه به پایین بودن مشخصات فنی و ظاهری قدیمی و حتی کم بودن تبلیغات برای این مدل از محبوبیت کمی برخوردار شده و مردم هم استقبال سردی ایفون se 3 انجام دادند.

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید