معرفی کیفیت های مختلف السیدی های سامسونگ - قسمت2 سرویس پک شرکتی

 

معرفی کیفیت سرویس پک شرکتی

السیدی سرویس پک شرکتی
نمونه سرویس پک شرکتی
 

 

همانطور که در مقاله قبلی از کیفیت های مختلف السیدی های برند سامسونگ نام بردیم می خواهیم امروز به اولین و بهترین کیفیت السیدی سامسونگ بپردازیم و توضیح مختصر و مفیدی بهتون ارایه بدیم.

 

بهترین کیفیت السیدی رو به اسم سرویس پک شرکتی  میشناسیم و معرفی کردیم خدمتتون. همچنین در بازار قطعات موبایل این کیفیت رو با نام شرکتی میشناسند و میفروشند.

این السیدی کیفیت اصلی و فابریکی  روی گوشی موبایل هست و  تولید شده در خود شرکت سامسونگ میباشد.

 

بعضی از فروشندگان کیفیت های دیگه رو با نام شرکت چین ,شرکت تایوان و ... هم به مصرف کنندگان عزیز میفروشند که به هیچ وجه چنین جنس هایی وجود ندارند و فقط سرویس پک شرکت سامسونگ هست که در خود شرکت تولید شده و هیچ فرقی با نمونه اصلی و فابریکی روی گوشی موبایل ندارد و از این بالاتر کیفیت دیگه ای وجود خارجی نداره.

 

 عمده واردات  این السیدی ها توسط واردکنندگان از کشور امارات صورت میگیرد و بخش دیگه از کشور چین وارد میشود.

 

توصیه میکنم تا جایی که امکانش رو  دارید برای تعویض السیدی موبایل خودتون بهترین کیفیت یعنی سرویس پک رو خریداری کنید تا مثل همون روز اول و همون کیفیت اول روی خود گوشی باشه تا بالاترین میزان رضایت از کیفیت رو داشته باشید.

مهم:

 متاسفانه بدلیل مشابه بودن السیدی کیفیت  چنج گلس با شرکتی بعضی از تعمیرکاران از این موضوع سو استفاده میکنند و به جای السیدی شرکتی برای شما چنج گلس نصب میکنند.اختلاف قیمت این دو کیفیت حدودا 10  درصد کمتر از قیمت  السیدی شرکتی هست که مبلغ خوبی برای تعمیرکاران به حساب میاد و اونها رو وسوسه میکنه تا اینکار رو انجام بدهند.

حتما برای خرید السیدی شرکتی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا مطمین بشید بابت پولی که پرداخت میکنید  السیدی اصلی دریافت میکنید. 

 

مجموعه ما  قطعات موبایل پرشیا با موجود داشتن تمامی کیفیت های برند سامسونگ از جمله السیدی سرویس پک شرکتی اماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز هستیم.

برای استعلام قیمت و یا مشاوره برای تعمیر موبایل می تونید به سایت ما www.mobilepersia.com مراجعه کنید تا با بهترین کیفیت و مشاوره به شما دوستان خدمت رسانی کنیم.

 

 

قسمت بعدی...

 

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید