علت پرپر زدن تصویر السیدی های سورفیس پرو4

لرزش تصویر السیدی سرفیس پرو4
علت لرزش تصویر سرفیس pro4

 

همانطور که در بخش قبلی به  مشکل درگیر بودن خودسر تاچ سورفیس ها اشاره کردیم میخواهیم در این بخش به مشکل یکی از مدل های پر فروش محصول مایکروسافت در ایران یعنی سورفیس پرو4 بپردازیم.

 

همانطور که گفتیم مدل سورفیس پرو4 در ایران بخاطر قیمت و مشخصات داخلی خوبی که داره فروش بالایی رو نسبت به بقیه مدل های سورفیس داشته اما این محبوبیت دردسر هایی رو هم برای مصرف کننده به همراه داشته است که در ادامه به اون میپردازیم.

متاسفانه مدل پرو4 به پرپر زدن یا لرزش  تصویر خیلی مشهوره که البته ایراد فنی دستگاه هست که در زمان اولیه فروش در سطح جهان معلوم شد و شکایات خیلی زیادی بابت این موضوع از شرکت شد.
اوایل شرکت مایکروسافت فکر میکرد که با اپدیت نرم افزاری این مشکل رو میتوان برطرف کرد اما بعد از مدتی که گذشت و با افزایش میزان شکایات مجبور شد پیغامی به مشتریان بده و از از اونها بخواد که برای تعویض دستگاه به نمایندگی های معتبر شرکت مایکروسافت مراجه کنند.

البته این موضوع تحت شرایط خاص گارانتی شرکت بود و متاسفانه برای  کشور ما بخاطر مسایل تحریم ها و نبود نمایندگی اصلی مایکروسافت امکان پذیر نبود.

 

 

علت لرزش تصویر در سرفیس پرو4 :

طبق بررسی کارشناسان و اعلام مشتریان این دستگاه ها بعد از استفاده زیاد و با داغ شدن نمایان میشد که علت اون بخاطر بالا رفتن دمای یکی از ایسی های السیدی بود که باعث پرپر شدن یا لرزش تصویر میشد.

البته بعضی از مردم راه کارهایی رو برای رفع این مشکل پیدا کرده بودند به عنوان مثال خاموش کردن به مدت طولانی دستگاه و یا قرار دادن اون در یخچال با هدف سرد کردن شاسی دستگاه های سرفیس که جنس آن از فلز هست و سریع سرد میشود از راهکارهای اعلام شده بود.

 

 

تاچ ال سی دی مایکروسافت سرفیس pro4

 

 

متاسفانه برای رفع این مشکل چاره ای جز تعویض تاچ ال سی دی  نداریم.

 

در حال حاضر دو نوع السیدی سرفیس پرو4 در بازار های ایران موجود هست :

1-همان السیدی اصلی که خود نمایندگی مایکروسافت برای برطرف کردن ایراد لرزش تصویر بر بروی دستگاه ها نصب میکند

2-السیدی معمولی که بر روی دستگاه های سری اول هست که امکان شروع مجدد لرزش تصویر هست.

 

علت زرد شدن صفحه نمایش سرفیس :

یکی دیگه از دلایلی که میتواند به تاچ ال سی دی دستگاه سرفیس pro4  دستگاه آسیب برساند باد کردگی مقدار کم باطری میباشد. با چشم عادی و ظاهر دستگاه متوجه آن نمیشویم چون مقدار باد کردگی کم هست و فقط به اجزای داخل دستگاه و مهم تر از هه ی اون ها به لایه های  صفحه نمایشگر آسیب  وارد میکند . با باد شدن باطری  این لایه ها  به هم نزدیک میشوند و باعث ایجاد لکه های زرد در صفحه نمایش سرفیس ها میشود .

باید قبل از اینکه این مشکل باعث خرابی کامل تاچ ال سی دی سرفیس شود با دیدن لکه های زرد زودتر اقدام  به تعویض کنیم تا بیشتر خسارت ایجاد نکند.البته همه مواقع لکه های زرد تاچ ال سی دی نشان دهنده با کردگی باطری نیست و باید برای تایید این موضوع از تعمیرکاران مجرب مشاره گرفت.

 

 

فلت تاچ ال سی دی سرفیس پرو5

 

 

آیا میتوان تاچ ال سی دی دیگری روی  دستگاه های pro4 قرار داد ؟

همان طور که در مطالب بالا عرض کردیم تاچ ال سی دی های pro4 با داغ شدن دستگاه به لرزش میوفتند که برای رفع این دردسر میتوان با یکم مبلغ بیشتر تاچ ال سی دی pro5 بر روی دستگاه قرار داد که از ریشه این مشکل بد را قطع میکند.

البته این موضوع را باید گفت که برای جایگزین کردن این تاچ ال سی دی ها با یکدیگر باید از یک قطعه دیگر استفاده کرد تا تاچ ال سی دی pro5 بر روی دستگاه pro4 قابل استفاده شود که به آن فلت تصویر میگویند.

 

 

مجموعه ما با در اختیار داشتن هر دو نوع  السیدی های سورفیس پرو4 و مهم تر در اختیار داشتن تعمیر کاران مجرب میتونن شما رو در رابطه با این مشکل کمک کنن.

برای گرفتن مشاوره و همچنین اطلاع از قیمت السیدی سورفیس پرو4 میتونید به سایت ما www.mobilepersia.com سر بزنید.

باتشکر

 

 

 

علت خود درگیری تاچ سرفیس ها چیست ؟

در صورت کج بودن یا قوس داشتن شاسی سورفیس آن را تعویض کنیم یا تعمیر ؟

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید